Als master studente Animal Science aan de Wageningen Universiteit met een bachelor Plantenwetenschappen al in mijn broekzak ben ik elke dag bezig met de natuur. Iets wat voor iedereen belangrijk is en wat zeker vandaag de dag een hoop aandacht nodig heeft. Als burgerraadslid van GroenLinks Ridderkerk houdt ik mij vooral bezig om ons dorp te verduurzamen en vergroenen.

Naast politiek actief bezig zijn, heb ik nog vele andere hobby's. Kortom: mij zie je niet stilzitten en ik zou graag zoveel mogelijk ervaring willen op doen en het groene geluid in Ridderkerk willen versterken!

Wat ik heel belangrijk vind is dat we de wereld met een gerust hart kunnen doorgeven aan de volgende generatie. Veranderingen beginnen klein en Ridderkerk is daarbij een goede opstap. Duurzame ontwikkelingen zijn volop in gang en wij moeten deze zoveel mogelijk steunen en hierin investeren.